The moment I wake up...

The moment I wake up - Before I put on my makeup - I say a little prayer for you - While combing my hair, now - And wondering what dress to wear now - I say a little prayer for you - Forever, forever, - You'll stay in my heart - And I will love you - Forever, forever, - We never will part - Oh, how I'll love you - Together, together, - That's how it must be - To live without you - Would only mean - Heartbreak for me - I run for the bus, dear - While riding I think of us, dear - I say a little prayer for you - At work I just take time - And all through my coffee break time - I say a little prayer for you - My darling, believe me - For me there is no one but you - Please love me too - I'm in love with you - Answer my prayer - Say you love me too - Why don't you answer my prayer, yeah - You know every day - I say a little prayer - I say, I say - I say a little prayer - Anoche estuve en la boda [por lo civil gracias a ... ] de una de mis mejores amigas. Estoy llegando a una edad en la que mis amigas se me casan. Aunque a mí aún no me dejan, tampoco es que le encuentre mucha razón a casarse. Total, el compromiso a largo plazo lo firmas cuando te metes en una hipoteca a 30 años. Que, por cierto, me cagüen en el concejal de urbanismo y vivienda de mi puedo, que ha sacado una promoción de viviendas de bajo precio para jóvenes y uno de los requisitos es ganar 4 mill. de pesetas al año mínimo. Grrrrrrrr.

En cualquier caso, les deseo lo mejor de lo mejor, que se lo merecen porque son los 2 más majos que un saco de perras chicas.

0 comentarios: